Good en hard times - Reisverslag uit Bethesda, Verenigde Staten van Merel Zwaanenbrug - WaarBenJij.nu Good en hard times - Reisverslag uit Bethesda, Verenigde Staten van Merel Zwaanenbrug - WaarBenJij.nu

Good en hard times

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

24 September 2014 | Verenigde Staten, Bethesda

Hi allemaal!

Hier ben ik weer, om toch maar een beetje iedereen op de hoogte te houden! Door het tijdsverschil is het vaak lastig om met jullie allemaal te praten dus ik denk dat een hoop nieuw is voor jullie om te lezen!

Oke, zondag ben ik naar de cluster meeting geweest in Washington DC. Dit is een meeting met alle aupairs uit de omgeving. De helft ging voetballen en de andere helft cheerleaden. Ik wilde in eerste instantie mee voetballen maar toen ik zag dat het er nogal ruig aan toeging ben ik maar gaan cheerleaden.. Past beter bij me hahah! Het was wel gezellig maar de meeste kende elkaar al dus ik kon niet echt aansluiting vinden. Ik was met 2 meiden die vlakbij wonen dus dat was wel gezellig. We hebben het nationale monument bezocht en zijn hier ook in geweest, ook hebben we het pearl harbor monument bekeken.
Het was super lekker weer, 30 graden dus deze bleekscheet was lekker verbrand hahah oops! Het is trouwens alle dagen lekker weer, maar ik merk nu dat het steeds iets minder wordt!

Maandag was mijn eerste echte werkdag maar de huidige aupair was hier nog tm donderdag.. Dus eigenlijk was mijn eerste echte werkdag pas vrijdag. Alles verloopt eigenlijk wel goed, behalve dat B. Nog heel erg moet wennen aan alle veranderingen. Hij zit net op een nieuwe school, heeft een nieuwe aupair en krijgt een broertje.. Dit alles zorgt af en toe voor kleine woede uitbarstingen.. Ik kan er mee dealen want ik ben gelukkig ( of eigenlijk niet gelukkig) erger gewend. Vandaag zei hij datie me niet leuk vind en dat ik de stomme aupair ben.. Niet zo leuk om te horen maarja ach kinderen zeggen wel vaker stomme dingen en gelukkig zei hij dat ook tegen zijn moeder en oma! Maar mama en pappa hij vind jullie wel leuk hoor hahaha!( dat zei hij expliciet)

De dagen hier gaan echt snel, een normale werkdag start om 7:15, ik kleed bryce aan en speel dan nog even met hem dan breng ik hem naar school om 8:45 en dan kan ik tot 1 of 2 iets voor mezelf doen.. Dat resulteerde de afgelopen dagen in shoppen.. Tja ach, je moet toch wat met je geld hahah! Ik heb al nieuwe nikies gekocht, ja mn roze!!!! En een aantal dingen bij aber combi en een nieuw horloge woeehooeeee!!
Als B uit school komt laat ik hem even rusten en dan gaan we wat leuks doen, naar het park of zwemmen of gewoon spelen met zijn speelgoedwinkel ( want ja hij heeft echt alles wat een kleine jongen van 3 jaar zou willen hebben). Sinds vorige week kook ik bijna elke dag voor hem en tot nu toe bevalt het hem gelukkig. Hij vind bijna alles lekker maar is niet echt gewend aan warme maaltijden omdat hij vaak gewoon rauwe groente met humus at en opwarm dingetjes!

Maar goed, mijn vrije avonden en weekenden zijn natuurlijk de beste! Afgelopen week ben ik naar de cheesecakefactory geweest!! Wauw dit was zoooooooo lekker! Echt onbeschrijfelijk maar zoveel calorieën! Achja ik ga tegenwoordig naar de gym, jawel een gym vol grannies die mij dik ownen haha! Ik deed gister een les bodypump en die oudjes squaten gewoon met 15 kilo... Ik ging al stuk met 10!! Donderdag ga ik weer een lesje proberen nu even bijkomen van de spierpijn!!

Afgelopen weekend ben ik samen met mn hostdad even mee gegaan met boodschappen, en ohh myyy alles is zo groot hier! Maar iemand vertelde mij dat er geen verse producten in de winkels waren, maar dat is niet waar! Er is overal genoeg vers fruit en groenten te verkrijgen en het meeste is van zeer goede kwaliteit! Genoeg lekkere dingen dus! Na de boodschappen hebben we nog een beetje rondgereden in de buurt en hebben we geprobeert mijn simcard om te ruilen, dit is niet gelukt dus ik hou gewoon mijn nederlandse nummer voor whatsapp booboos!

Savonds heb ik gezellig met de familie gegeten nadat B op bed lag. Ze hadden (super lief) sushi gehaald, ik denk omdat ik die dag zei dat ik sushi heel lekker vond! En ook hadden ze een aantal hollandse kaasjes gehaald! Zo lief! De familie is trouwens super leuk! Ik kan nog steeds niets stoms bedenken behalve dat ik soms mn vrijheid een beetje mis. Ik voel me nu verantwoordelijk om te zeggen waar ik uit hang en met wie.. Maar ach is maar voor een jaartje! Savonds was het plan om uit te gaan in DC. We waren naar de club gegaan met de metro.. Maar het was geen feestje voor blanke mensen.. To bad! Want ik hou zoveel van die muziek haha! Maar goed we vinden vast nog wel iets anders waar we wel binnen komen! Hierna waren we een beetje verdwaald in DC en zijn we maar terug gegaan naar Bethesda want hier is t veilig en in Dc waren veel zwervers..

Zondag ben ik met de familie mee geweest naar een museum, JA mam dat zag je goed;).. Het was een natuur museum met allemaal opgezette dieren en nog veel meer!

En nu begint de week weer opnieuw:) maar ik ben te moe om verder te typen... Mis jullie allemaal!!! Tot snel!!!

  • 24 September 2014 - 08:29

    Maxime:

    Leuk wakker worden dit

  • 24 September 2014 - 08:34

    Maxime:

    Fijn hij post niet heel me bericht hhaa!
    Anywayy goed om te lezen dat ze lief voor je zijn!
    B draait vast wel bij :)
    Nog een maandje en dan kunnen we bijna naar elkaar zwaaien!

    Enjoyyyy xxxxx

  • 24 September 2014 - 11:35

    Anne:

    Heel leuk weer je verhaal te kunnen lezen meis!
    En ik vind nog steeds dat die schoenen van mij zijn. Hebbe!
    Dikke kussies. Anne

  • 24 September 2014 - 14:05

    Renate:

    Heey meis leuk om te lezen dat het goed met je gaat,
    ben benieuwd naar de rest van je verhalen.
    Heel veel succes en plezier met alles daar!!!
    Xx renaat

  • 24 September 2014 - 18:22

    Celine:

    Hey Mereltje,
    Ben blij dat je het naar je zin hebt daar ! Bryce gaat vanzelf van je houden, dat komt helemaal goed ;) spreek je snel weer aapekoppie ! X

  • 25 September 2014 - 14:17

    Eline:

    Meertje je schrijft echt leuk :) Goed dat je dit bijhoudt, is leuk om straks terug te lezen! Dat met Bryce komt wel goed :) Have fun girliee spreek je snel xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Au pair in Maryland!

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 4722

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 Oktober 2015

Au pair in the USA!

Landen bezocht: