Toch maar een blog bijhouden - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Merel Zwaanenbrug - WaarBenJij.nu Toch maar een blog bijhouden - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Merel Zwaanenbrug - WaarBenJij.nu

Toch maar een blog bijhouden

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

02 Augustus 2014 | Nederland, Zoetermeer

Hi allemaal!

In eerste instantie wilde ik geen blog bijhouden, maar wegens een aantal verzoeken heb ik toch maar besloten het wèl te doen! Ook wel leuk voor later om alles terug te kunnen lezen. Ik beloof niet dat ik met regelmaat een blog schrijven zal, maar ik ga mijn best doen om de leukste ( en vast ook minder leuke) gebeurtenissen te bloggen!

Volgende maand 8 september vertrek ik naar NYC, Hier begin ik met 3 dagen oriëntatie. 11 september vertrek ik met de trein van NYC naar Washington DC en dan gaat het echt beginnen!

Oke, 3 maanden geleden maakte ik kennis met mijn Host family. Een super enthousiaste en lieve familie zo op het eerste gezicht. Ze wonen in Bethesda, dit ligt in Maryland en is een uurtje rijden vanaf Washington DC. (en dit ligt weer 3uur vanaf Newyork). Ik zal gaan zorgen voor Bryce, een kleine slimme ondernemende jongen van 3 jaar. In december krijgt hij een broertje er bij en zorg ik dus ook voor de baby! De familie houdt veel van lekker eten, uit eten gaan, sporten, films gezelligheid en BBQ's! jullie begrijpen wel dat ik denk dat ik me daar prima thuis ga voelen!

3 maanden geleden maakte ik kennis met de familie, en nu is het nog maar een maandje wachten tot ik mag vertrekken! Buiten het vele regelen ( waar ik knetter gek van wordt af en toe) KAN IK NIET WACHTEN! ik spreek de familie elke week, en vaak skypen we ook even! vandaag skypte we vanaf hun vakantie adres in Canada waar ze familie hebben wonen, ze vroegen of ik het leuk vond om mee te gaan, en Bryce vertelde me al dat ik daar een hele mooie eigen kamer heb en dat ik niet in de kelder hoef te slapen( haha). Ja in de Kelder, daar slaap ik bij mijn gast gezin wel! Maar dat klinkt erger dan het is, er is gewoon daglicht en de verdieping ligt eigenlijk op de 1e verdieping, maar zij noemen dit de kelder!
Ik heb een eigen kamer, en daarnaast is nog een "chill kamer" met tv en bar. De familie zei in één van de eerste gesprekken al dat het geen probleem is om mijn vrienden uit te nodigen in te chillen in de barkamer;) Dus friends jullie mogen mij allemaal op komen zoeken hoor;)

Maar goed, ik wil niet een te lang eerste verhaaltje schrijven...
Ik ben zo benieuwd of ik een nieuw leven kan opbouwen en of ik het ook ècht naar mn zin kan hebben daar! Ik heb nu al contact met 35 meiden die ook 8 september vertrekken en die ook allemaal au pair worden rondom het gebied waar ik ga wonen, dus ik hoop dat daar een paar leuke meiden tussen zitten!!

Als ik aangekomen ben zal ik een nieuw berichtje schrijven, maar dat zal dus nog even duren;) ik vind het leuk als jullie en reactie achter laten inthe comments below:) dan weet ik of door moet gaan met verslagjes of dat het jullie allemaal niks interesseert en ik maar lekker een dagboek bij moet gaan houden!

Okdoei!

  • 02 Augustus 2014 - 20:24

    Sannie&Pourtje:

    Super leuk lieffie dat je een blog bijhoudt!! En wat een leuk eerste verhaaltje...
    Weet zeker dat je het onwijs naar je zin gaat hebben! Kijk uit naar je volgende blog

  • 02 Augustus 2014 - 20:26

    Riz:

    Heeej...

    Wat TOF dat je dit gaat doen!!!!
    En huh wat je wilde geen blog bij houden?! Gekke meid ben je toch.. Je moet je avonturen toch delen en mensen jaloers maken met al je avonturen en nieuwe ervaringen!!

    Heel veel plezier meid!!

    Liefs

    Maris

  • 02 Augustus 2014 - 21:23

    Els:

    hoi meisje leuk dat je een blog gaat bijhouden.leuk eerste stukje ,ja...het gaat nu opschieten maak er wat moois van.

    Mama

  • 08 Augustus 2014 - 19:21

    Dirk:

    He slome!

    Aftellen nu.....voor een geweldig avontuur. Hoop dat je het naar je zin hebt.

    Ik blijf je volgen en misschien tot ziens in Washinton DC?

    Dirk (Dolfijn)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Au pair in Maryland!

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 4715

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 Oktober 2015

Au pair in the USA!

Landen bezocht: