Time flies when youre having a AMAZING time - Reisverslag uit Bethesda, Verenigde Staten van Merel Zwaanenbrug - WaarBenJij.nu Time flies when youre having a AMAZING time - Reisverslag uit Bethesda, Verenigde Staten van Merel Zwaanenbrug - WaarBenJij.nu

Time flies when youre having a AMAZING time

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

24 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Bethesda

Hi allemaal:)

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat in Nederland, ik merk dat het contact steeds een beetje minder wordt, wat uiteraard logisch is.. het drukke leven gaat gewoon verder! Maar ik denk wel veel aan jullie hoor!
Ik mis veel kleine dingen in Nederland, zoals de herfsttijd: de herfstwandelingen en de kaarsjes aan en heel veel thee met koekjes en PEPERNOTEN! en natuurlijk sowieso de sinterklaas/kerst tijd. Ik mis zelfs de supermarkten in Nederland en Clooney waar ik het afgelopen jaar werkzaam was! (maar dan vooral de leuke collega's)



Maar daar tegen over staat natuurlijk de geweldige ervaring om nu een " echte" Amerikaan te zijn! Het is hier nu Halloween tijd, en ik moet zeggen: PLEASE NEDERLAND, VIER VERDORRIE OOK HALLOWEEN!! de meeste huizen zijn versierd met Halloween dingen soms eng met grote poppen maar soms ook heel erg schattig. Ik heb met B een aantal dingen voor Halloween gemaakt voor op de ramen en ons huis is natuurlijk heel schattig! voor een 3 jarige is het een beetje te eng allemaal anders. B gaat als kleine brandweerman 31 oktober langs de deuren voor trick or treat. SUPERLEUK! ik ga wel even mee natuurlijk om te kijken ( zonder costuum) En dan maak ik mezelf klaar voor een BIG party! Ik heb niet echt een costuum maar ga mezelf als skelet schminken en verder gewoon een beetje normale kleren.. de PARTY winkels hier zijn echt geweldig.. zo groot en zoveel dingen (maar hey het is Amerika, dus alles is groot... eigenlijk is dat niet eens waar haha maar het meeste wel) We zijn van plan om eerst naar een huisfeest te gaan en daarna naar Georgetown te gaan ( GUYS jullie moeten echt Scandal en house of cards kijken, die series zijn beide hier in de buurt opgenomen, ELIEN!!!;)) Om even door te vertellen over Halloween, 2 weken geleden ben ik met de Hostfamilie van Chrissie mee gegaan naar een pumpkin patch. Echt een leuke ervaring, het is een grote boederij die omtovert tot ware atractie, kinderen kunnen op allerlei hooibalen en stapels klimmen en je kan een hayride maken over de boerderij en overall liggen natuurlijk grote PUMPKINS! ik denk dat er misschien wel 2000 man aanwezig was maar gelukkig waren wij optijd en hoefte we nergens op te wachten ( toen we terug gingen waren de rijen echt enorm dus wij waren echt lucky!)

Oke genoeg over Halloween! Thanksgiving is het volgende wat er aankomt en de dag ervoor is het BLACKFRIDAY! OHYEAH! haha ik denk niet dat ik echt in de rij ga staan, want daar voel ik me iets te goed voor ( besides, online is het ook blackfriday.. ik zit liever achter de computer) maar ik ga natuurlijk wel even naar DC om te kijken en alle andere mensen voor gek te verklaren!

De afgelopen dagen heb ik niet zo heel veel uitgevoerd, ik vind het echt heerlijk om na het werk ( rond 8 uur) naar beneden te gaan en lekker Netflix te kijken.. of jaaaa TV! mijn afstandbedeniening is EINDELIJK weer terug.. hij lag onder mijn matras in het midden.. RARARA hoe komt dat ding daar? ik verrmoed dat monster B hier iets mee te maken heeft haha..

sinds donderdag ben ik alleen thuis, wel een beetje raar in zo'n groot leeg huis.. maar opzich leven we in een veilige buurt dus heb ik niks te vrezen haha.. de familie is in NewYORK voor werk en familie visite maar ik vond het wel fijn om lekker 4 dagen te chillen! Gister ben ik naar de chiropractor geweest( yep heb helaas weer heftige rugpijn sinds een maandje) en hierna ben ik naar de mall gegaan en heb ik lekker manicure en pedicure laten doen en toen ben ik gaan shoppen.. ( ja sorry guys, ik kan gewoon niet stoppen.. ik stuur wel een vrachtschip terug naar Nederland) en OWJA! ik heb nu ook ontdekt dat online shoppen, NOG goedkoper is! zo bestelde ik op de ABER COMBI site 12!!!! dingen voor nog geen $120.. OMIGADO! ILOVE COUPONS en SALE! in Nederland is het altijd of het is sale of het is een coupon, hier in Amerika is het alles wat je wil! zo kun je dus echt er een sport van maken ( ZIE TLC voor BIG COUPONING) en gewoon bijna gratis winkellen!!

oke, ja de dagen alleen thuis.. gister was dus prima.. Savodns wat gedronken met wat meiden van hier en vandaag ga ik DC in.. ik ben zaterdag naar het Hollocaust museum gegaan, was erg heftig en indruk wekkend.. niemand praat binnen in het museum en alles komt zo binnen dat ik bijna moest huilen.. maar goed om gezien te hebben! vandaag ga ik leuke dingen doen in DC.. het is de komende week gelukkig lekker weer, ik bedoel het is HERFST maar het is wel 20 graden.. dus nog geen winterjassen weer! (LUCKY ME) morgen ga ik naar en grote outlet mall en zondag ga ik misschien terug naar BEAR ISLAND.. omdat het daar nu wel heel mooi moet zijn met de oranje bomen Enzo!

het aupair leven gaat verder prima, ik vind het erg saai maar dat weten de meeste nu wel.. ik probeer hier in Amerika het ' nederlandse klagen ' af te leren.. maar dat is lasting als je dat vanaf je geboorte al doet haha.. hier klagen ze niet zo.. ik bedoel mijn hostmam werkt nog rustig op volle vaart door en klaagt nooit ergens over.. ik bewonder dat echt enorm! Dus die rugpijn daar heb ik dan ook maar niks over gezegd.. maar ze weten het wel! B is een kleine Bengel nog steeds, maar ik kan er wel om lachen.. als hij boos is dan zegt hij: Ik gooi je in de gevangenis.. (maar het is zo grappig hij kan het woord JAIL niet uitspreken haha) En hij zegt dan ik GOOI je.. blablabla.. laatst was hij ook zo in de ochtend met aankleden en hij goodie al zijn kleren overall.. toen zei ik B als je niet ophoudt ga Ik gooien en dat vind je niet leuk hoor.. hij zei JAWEL vind ik wel.. haha oke daag me niet uit kleine man.. Ik heb al zijn sokken op hem gegooid en na dit was het inees over haha.. hij moest er wel heel hard om lachen en heeft daarna zelfs alles opgeruimd! (engeltje)


ik denk dat het verhaaltje nu wel weer lang genoeg is.. ik weet niet zo goed wat ik nog meer kan vertellen, de dagen zijn gewoon allemaal het zelfde en ik voel me bijna een echte amerikaan! de mensen zijn hier gewoon vriendelijker en ik kan niet wachten om het hier te laten zien voor de leukste die me misschien op komen zoeken:) het plan voor na de kerst( als de baby er is) is om op vakantie te gaan naar een warm land.. Chrissie vind het alleen zonde om geld uit te geven. ( JA ZEKER IETS DUITS OZO) maar ik wil graag naar Jamaica of Miami.. dus ach we zien wel wie we tegenkomen om te kidnappen naar een warm eilandje:)

tot snel!




  • 24 Oktober 2014 - 16:45

    Linds:

    Dat is wel leuk om eens echt het hellingen te vieren.
    Goed km te lezen dat je draai heb gevonden en dat je al een echt Amerikaan
    voelt, niet de Amerikaanse gewichten overnemen hoor haha
    Ene kant wel jammer dat auper werk je een beetje is tegen gevallen
    .maar daar voor krijg je wel een hoop leuke dingen voor terug en veel ervaring.
    Met dat shoppen van jou denk ik dat je een heel vrachtschip mag afhuren haha :p je kan dan met je kleren tegelijk terug naar nl alleen doener 2 weken langer over haha :p
    veel plezier daar nog en ook met het halloweenposter te vieren en mocht je naar maimi gaan, Let me knowhow weet nog een leuk hotel alleen dan is het wel bij maimi baeche

  • 24 Oktober 2014 - 19:15

    Eline:

    Leukk Meer :)
    Zo te horen heb je het naar je zin :)! Ik ken Scandal en House of cards wel, maar kijk t niet.. Moet ik miss is gaan doen ;)
    Hoop dat je een leuke halloween hebt!!
    En niet teveel geld uitgeven he ;) Have fun kid!

    Veel plezieer vdrrr en gaan snel weer facetimen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Au pair in Maryland!

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 4720

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 Oktober 2015

Au pair in the USA!

Landen bezocht: