Summervibes and MIAMI BABY - Reisverslag uit Bethesda, Verenigde Staten van Merel Zwaanenbrug - WaarBenJij.nu Summervibes and MIAMI BABY - Reisverslag uit Bethesda, Verenigde Staten van Merel Zwaanenbrug - WaarBenJij.nu

Summervibes and MIAMI BABY

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

01 Mei 2015 | Verenigde Staten, Bethesda

Hi guys,

eindelijk weer eens een verslag, ja SORRY! maar het is nu zo " gewoon " om in Amerika te leven dat ik niet zo goed meer weet waar ik nu over moet bloggen... Maar ik weet dat er een aantal zijn die het erg leuk vinden om dit te lezen, dus DAAROM schrijf ik vandaag maar weer eens een wat.

Ok, waar zal ik eens beginnen.. het begint eindelijk lekker weer te worden! Ik weet nog goed toen ik bezig was met de voorbereidingen " ik wil ergens heen waar het altijd lekker weer is" NOUJA het was dus echt behoorlijk koud voor bijna 7 maanden... MAAR de laatste 4 maanden zijn bijna begonnen en het beloofd alleen maar lekker weer te worden!
M'n Amerikaans is inmiddels BIJNA perfect, en het kost me dan ook geen moeite meer om tv/series te kijken in het Engels, maar Engelse ondertiteling is altijd welkom.. soms praten ze zo erg met een " slang" dat het bijna niet te verstaan is..

Ik ben vorige week toen het lekker weer was Bryce op de fiets gaan halen van school, wat een verademing was dat! Bryce vond het ook erg leuk en zei continu " this is FUN! please pick me up every day by bike" well.. daar word ik denk ik een beetje moe van haha! maar ik vind het relaxd! terwijl ik dit typ op de computer gaat er steeds een geluidje af op de achterrgond op de computer, ZWAAR irritant! geen idee wat het is..

Anyway, zoals ik al zei ik weet niet zo goed wat ik moet typen dus het is lekker onsamenhangend ( als dat nog steeds een woord is). Ik volg tegenwoordig HIPHOP lessen, en het is echt super leuk.. ik bak er natuurlijk niet zoveel van want ik heb nooit HIPHOP gedaan.. maar gelukkig is het een beginners klas en ben ik een van de beste ( kun je indenken hoe slecht de rest dan wel niet moet zijn:P)


vorige week ben ik een weekendje naar NEW YORK gegaan, om David te bezoeken... mn OUDE buurman, ja OUD want het was z'n verjaardag vorige week! ik heb echt een super leuk weekend gehad, ik heb vrijdag de hele dag door de stad gelopen. Het was super lekker weer dus ik heb gewoon overall een beetje rondgekeken en geshopt. NIKS gekocht. JA ECHT! Zaterdag hebben we heerlijk gechilled in Central park en daarna zijn we nog even gaan shoppen en s' avonds zijn we op een party cruise geweest. Super leuk en mooi uitzicht van de New York skyline en het vrijheidsbeeld!! Zondag zijn we naar Brooklynbride geweest en naar het 9-11 memorial.. dat was super indrukwekkend en echt een aanrader om heen te gaan. Ik kreeg er wel mega kippenvel van, het idee dat op die plek zoveel mensen gestorven zijn, die zoveel eerst mee moesten maken, vreselijk! Maar New York was AMAZING! en ik ga snel nog een keer terug..


OHJA, ik zou het bijna vergeten.. Afgelopen maandag was ik jarig.. 25 jaar geworden, damn ik voel me nu echt oud.. grapjeeee ik lijk nog steeds 18 dus ik voel me prima;) M'n hostfamilie heeft voor m'n verjaardag een Baseball jersey cadeau gedaan... SUPER LEUK!! ik probeer zodra het echt lekker weer wordt wat vaker naar de Nationals te gaan, maar ze spelen nu erg vaak doordeweeks en helaas ben ik dan gewoon aan het werk!... Nog 4 maanden en dan kom ik weer naar Nederland.. Oke misschien 5.. Ik hoop heeeeeel erg dat ik werk kan vinden en dat ik daar geen stress over hoef te hebben. dus bij deze.. MOCHTEN JULLIE EEN LEUKE SPH BAAN WETEN!!!! let me know please! ( of iets anders leuks..)

Over 2 weken ga ik voor 10 dagen naar MIAMI! en ik kan niet wachten! lekker even 10 dagen zonder kinderen en 10 dagen heel veel FUN hebben. Het enige waar ik een beetje tegenop kijk is dat we in een Hostel slapen, met 6 meiden op 1 kamer.. Ik neem dus heel veel oordoppen mee en mn koptelefoon en dan hoop ik elke dag zo moe te zijn dat ik toch een beetje kan slapen:) in Miami willen we een dagje naar Key West rijden en ook wil ik graag de Everglades bezoeken.. schijnt heel mooi te zijn! verder ga ik lekker chillen op het strand en heel veel.... water drinken haha!

Oke, ik denk dat het wel weer genoeg was voor vandaag.. ik zal proberen om na MIAMI nog een x wat te schrijven..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Au pair in Maryland!

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1071
Totaal aantal bezoekers 4716

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 Oktober 2015

Au pair in the USA!

Landen bezocht: